Innowacyjne wskazówki, które pomogą Ci zadbać o swoje ciało tego lata

null

Nie jest tajemnicą, że społeczeństwo dzisiaj jest bardziej świadome prawidłowych nawyków zdrowotnych niż kiedykolwiek, ale wraz z rosnącymi wymaganiami w pracy i potrzebą uczestniczenia w życiu społecznym bez przerwy, znalezienie czasu na zdrowy tryb życia może okazać się prawdziwym wyzwaniem. Zgodnie z wynikami ankiety przeprowadzonej za pośrednictwem aplikacji Henchman, najbardziej zabieganą grupą wiekową są osoby w wieku 25-34 lat. Wynika to z rosnącego zaangażowania w relacje osobiste, codziennych spraw organizacyjnych i ciągłej obecności w mediach społecznościowych.

Jak przy takiej liczbie rozpraszaczy i ograniczonym czasie utrzymać zdrowy styl życia bez konieczności spędzania godzin na siłowni?

Oto kilka innowacyjnych wskazówek, które pomogą Ci zadbać o swoje ciało tego lata:

Przygotowywanie posiłków

Intensywne życie zawodowe nie sprzyja prawidłowemu odżywianiu, szczególnie, jeśli z braku czasu obiad wybieramy w pośpiechu. Zamiast zamawiać posiłki na szybko w fast foodach albo kawiarniach, spróbuj wieczorem zbiorczo przygotować jedzenie, a następnie je zamroź – ułatwi Ci to zbilansowane odżywianie w ciągu całego tygodnia. Dzięki w pełni połączonym urządzeniom kuchennym Hoover, przygotowywanie posiłków będzie łatwiejsze, niż kiedykolwiek.  Sprawdź nasze połączone urządzenia pod tym linkiem.

Postaw sen na pierwszym miejscu

Dorosły człowiek potrzebuje średnio ok 7-9 godzin snu. Sen wpływa na zdrowie fizyczne i psychiczne, a także na jakość życia poza łóżkiem, w tym na produktywność, równowagę emocjonalną, system odpornościowy, kreatywność, witalność oraz masę ciała zgodnie z HelpGuide. Wobec tego odpowiednia ilość snu stanowi jeden z najważniejszych aspektów troski o własne ciało. 

Pamiętaj o wodzie

Jedną z najważniejszych potrzeb Twojego ciała, aby zachować szczytową formę, jest odpowiednie nawodnienie. Unikaj słodzonych napojów kiedy to możliwe i przyzwyczaj się do starej dobrej H2O. Ciało będzie Ci wdzięczne. 

Odpoczynek

Znajdź czas dla siebie i zadbaj o równowagę także w swojej głowie. Ułóż się wygodnie z nogami w górze i obejrzyj dobry film, przeczytaj ulubioną książkę, idź na spacer na plażę albo do lasu. Cokolwiek lubisz robić, znajdź na to czas – czas tylko dla Ciebie. 

Rzuć kofeinę

Zamiast porannej kawy (lub herbaty), spróbuj wypić szklankę ciepłej wody z cytryną; to podkręci Twój metabolizm i pomoże przygotować się na kolejny dzień. Woda z cytryną doskonale nawodni Twój organizm, podczas gdy kofeina tylko obciąży wątrobę i zwiększy poziom kortyzolu w organizmie, obniżając jego zdolność do eliminacji toksyn i spalania tłuszczu.

Zapal kilka świeczek zapachowych lub kadzidełek

wiedziałeś, że lawenda wzmaga uczucie odprężenia i spokoju?  Tutaj możesz dowiedzieć się, jak wybrać odpowiedni zapach do aromaterapii.

Joga

Jest nie tylko mniej męcząca, niż większość ćwiczeń fizycznych, ale także pomaga uspokoić ciało dzięki medytacji i skupieniu się na oddechu. Joga pomaga poprawić technikę oddychania, zwiększa poziom energii i witalności, a także wspiera metabolizm.

Jeśli chcesz poznać więcej wskazówek na temat stylu życia, inspiracji w zakresie wystroju wnętrz, przepisów, informacji produktowych i innych ciekawostek, obserwuj nas na Twitterze i Facebooku.

Zobacz także

banner-newsletter-title